Akut

Blev inringd på jobb lite akut. Syrran och jag skulle precis börja städa på mammas jobb när det ringde från hotellet och dom frågade om jag kunde ta natten. Eftersom jag inte gör något i mon så tackade jag ja! Så hann hem och sova ca 2 timmar och sen var det bara att köra.
 
Det roliga är att jag jobbade i måndags och sen skulle jag vara ledig till den 20/5. Innan måndagen var det lördagen innan dess som egentligen var den sista innan 20/5. Sen frågade den som jobbar kvällen 16/5 om jag kunde ta det passet och det ska jag göra nu. Och idag ringde dom om denna natten. Så jag fick inte vara ledig så länge;) Dessutom jobbade jag i onsdags på Konserthuset så har varit ledig i några dagar bara:)
 
Men den 16/5 fudnerar jag på att åka hem till Robin direkt efter för han fyller år den 17/5, en lördag. Måste bara köpa något till honom, vet fortfarande inte vad.
 

Kommentera här: