A while ago

Var ett tag sedan jag skrev nu. Har jobbat varje dag sedan sist så har inte haft tid alls att skriva. Har jag inte jobbat så har jag inte rest mej från sängen i onödan. 
 
I söndags hade vi Karl-Oskar uppvisningen/tävling. Och jag trodde jag skulle vara död för skulle få sova max 4 timmar. Det fick jag också, men var riktigt pigg faktiskt så det gick riktigt bra. En super kul sak var att Dackegymnasterna Växjö vann hela tävlingen!:) Så vi är glada över det. 
 
Sen har jag serverat på Konserthuset tisdag och onsdag samt genrep med gymnastiken onsdag och efter det Vårruset. Det var inte vila en sekund allstå så jag känner mej typ bakis och gjorde det igår med. Fast idag har jag ont i huvudet också:P Och idag var det gymnastik igen, sista träningen denna terminen. 
 
I mon ska jag äntligen hämta ut min parfym och sen ska jag och syrran dansa vid halv 6. Efter det blir det hem och duscha och sen ut på dejt med Robin! <3 Vi ska även iväg och köpa lite godis till barnen och fixa diplom till barnen som dom ska få på avslutnigen på söndag. 
 
En bra och hektisk vecka:) På lördag ska vi fira min kusin och sen är det Eurovision vid 9. Jag kommer sitta bänkad framför TV:n med godis och läsk det lovar jag.
 
Hörs kanske i veckan, annars blir det nästa vecka när jag är lite mer ledig:)
 

Kommentera här: