Tack Pelle!

Robins pappa var så snäll igår och frågade om jag ville jobba lite. Det är ett städ jobb och det är på ett ställe där dom var klumpiga och inte täckte för möbler och sådan när dom var och renoverade eller vad det va. Så det va en hel del att göra lät det som. Så har kontaktat den här tjejen som jag ska vara med och i morgon ska vi sätta igång med det. Vi få börja vid 8 för ingen vet hur lång tid det tar och vid 17.15 måste jag vara ute på Hovshaga (tror jag det ligger) för då är det gymnastiken.
 
Ser fram emot det faktiskt. Alltid kul att träffa nya människor med och vem vet, dom kanske behöver mej mer i framtiden? Det jag gillar med det här stället är att vi kan bestämma själva när vi ska dit och städa. Hade det varit en speciell dag vid en speciell tid kanske jag inte hade kunnat. Efter lunch någon gång åker jag till Robin också. Tappade bort mitt älskade armband jag fick av honom ju och tänkte att det kanske ligger i hans trädgård eller något, så där tänkte jag leta. Hoppas det inte regnar för mycket bara, bli inte kul då. Ikväll är det Box också, ska bli skoj.
Det är så tomt på armen utan
 

Kommentera här: