Sunday funday!

Inte denna gången.Vaknade och var trött, men klockan var ändå 10,17 ungeär så kände att jag kan inte sova längre ändå för i mon ska jag upp och börja jobba vid 10. Det är inte tidigt att börja jobba, men för en som är van vid att gå upp tidigast 9 för att inte göra något är det rätt jobbigt i början. Men denna veckan blir det jobb nästan varje dag, det är inte så långa pass men fåt ändå in vanan lite igen. Eftersom det var en månad sen jag jobbade senast så blev lite som att komma tillbaka efter praktiken.
 
Men idag jobbade vi också, som vanligt. Lite tråkigt att städa på ett ställe där dom inte verka uppskatta det. Sen när vi kom hem blev det att äta, super gott! Blev sill/tonfisk och potatis. Om en stund ska jag ner till syrran för vi ska se Oscars galan som gick på tv för ett tag sen. Så ska ta med mej mitt gotte ner och tjocka mej lite idag med. Va och handlade med mamma igår. Det var riktigt gott att bara vräka i sej. Det var skit länge sen jag bara stoppade i mej ^^ 
Kan inte heller ta kort med mobilen när jag är på Instagram för då ser dom ut såhär. Detta är om jag är inne på appen och sen tar med kameran som är på framsidan. Men bara när jag är inne på appen, inte annars. Störande för ibland vill man liksom göra det så och inte alltid ta med vanliga kameran och sen "importera" in bilden till instagram. 
 

Kommentera här: