Suck...

Fick ett mail idag att en av barnen inte ska vara med på gymnastiken längre. Blev så glada när vi fick fler barn och nu försvann en. Antagligen får vi ändra hur vi lär ut gymnastiken till barnen. För det måste ha något med hur vi var. Aja, få väl se hur det blir. Tänk om föräldrarna klagar så mycket att vi inte får fortsätta till hösten?
 
Dessutom har jag tappat bort mitt armband jag fick av Robin i somras. Har letat på alla möjliga ställen. Jag fruktar att det ligger inne på burger king och då kommer jag aldrig hitta det :/  Har jag tur så ligger det hemma hos Robin någon stans eller i någon av deras bilar.Det borde ligga i sängen för jag har ett svagt minne av att jag hade det när jag gick och la mej men tydligen inte. 
 
Ingen bra helg eller start på veckan. Hoppas den bli bättre.
Två trötta sötnosar i helgen.
 

Kommentera här: