Hällevikslägret 2014

Fick mail igår om att man kan anmäla sig till Hällevikslägret. Jag gick in och kollade och såg att man kan anmäla sig som hjälpledare eller personal också (jag hade inte läst mailet riktigt, det stod visst där) för jag ska inte vara där som deltagare. Problemet är att vi inte vet om vi kan vara där som hjälpledare så mailade Dacke och kollade så väntar på svar nu. Tänkte faktiskt söka som personal ändå för det fanns olika stationer där. Min kusin ska vara med som deltagare så hade varit kul att se henne där och ha någon man känner:) Men ska nog söka i mon istället så få vi se vad dom säger. 
 
Just nu letar jag olika ställen att vara på i sommar för det är inte så mycket på hotellet längre. Det är lite tråkigt för vill gärna va där. Men har jag inte mer att göra efter sommaren så måste jag söka nytt jobb. Kommer aldrig kunna flytta hemifrån om jag inte har en fast inkomst varje månad. 
 

Kommentera här: