Ullared

I måndags va jag i ullared med syrran och mamma. Tänkte lägga upp bild på det jag köpte och även maten:) Bild 6 och 7 är samma, 7 är ryggen bara.
Första bilden är lunchen typ, köttbullemacka!

Den andra bilden här är maten innan vi åkte hem. Bakpotatis med kyckling röra. Eller dom kallade det så, för mej är det en curry röra.



Jobbtröja till sommaren.


Jobbtröja till sommaren.












5 stycken böcker, ska bli skoj att läsa!



Bilden här under är leggings midjebyxor och en body till bebisar.

Trosskydd till vanliga och string trosor strumpor i svart och vit och trosor. Köpte ett par som är vita med blå kant med men dom kom inte med på bild.


Ölkorv! !!!!


Hårspray, värmeskydd, toffsar, hårspännen i brun och svart samt nagelfilar.


Nytt påslakan set!


Nytt påslakan set!


Leksak till katten, fodral till mina solglasögon, student nalle och en skyddsfilm till mobilen. Tror att det kallas så.


Ryggsäck, alltid bra att ha. Vill ha det när jag ska cykla eller något.


Tuggummi, solskydd till läpparna, en väsk sak så alla vet att det är min väska i London! Och filmen med snygga Channing Tatum! !


Då jag har för många kuddar och för lite örngott så fick det bli 4 nya och ett nytt dra på lakan.



Bilder från balen lägger jag upp i mon om jag kommer ihåg det. Va ju på Robins bal igår:)

Kommentera här: