Torsdag del 2!

Kände att det va lika bra att dela upp inlägget så det inte blir för mycket på samma gång:)

Efter vi va vid slottet tog vi oss vidare till Harrods för att kolla lite. Jag ha varit inne på att köpa en Michael Kors väska här men när jag väl fick se den va jag inte så förtjust i den längre. Så jag köpte ingen utan istället köpte vi lite godsaker! Och godsakerna kan jag lägga upp bilder på för dom är redan uppätna;)








Det va underbart gott! Linda köpte choklad doppade jordgubbar istället för bären och det var riktigt gott:) Svindyrt bara. Och min mat va det godaste jag ha ätit på hela resan tror jag. Söt sur kyckling va det, tyvärr va det halal. Det tråkiga är att en väg till Oxford Street som vi gick första dagen hade nästan bara halal ställen såg det ut som. Men det va riktigt gott i alla fall, även om det va halal.

Om en liten stund ska vi gå till Victoria Secret och lush vill jag till och så ska vi till primark igen också:) Hann bara med en våning sist.

Igår tog vi även en tur med en bus, London by night. Det va väldigt mysigt faktiskt och vi fick se mycket som vi troligtvis inte hade sett annars. Då mitt batteri hade dött på Harry Potter studion kunde jag inte ta några kort. Syrran fick några och jag fick filma en del. Nu ska vi göra oss klara för att gå ut lite:)


Kommentera här: