Framme i london!

Vi kom fram i london ca 7.45 lokal tid idag:)
Vi fick inte checka in direkt när vi kom så det har hunnit bli en del shopping!
Tänkte lägga upp bilder ifall pappa ville se, men inser nu att då kan ju janeth också se. Om hon ska få sej en london haul (live) så kan jag ju inre lägga upp dom:O
Så det blir när jag kommer hem och hon sett dom;)

Vi har det bra än så länge. Mitt lås på resväskan gick i baklås eller något för vi fick inte upp den. Så fick köpa ett nytt på boots, så mycket kan jag avslöja! Och sen fick mamma upp det så jag är nöjd:) Krävdes våld och en skruvmejsel till det! Flyget gick ned bra, men var så trött för jag kunde inte sova inatt alls!! Mamma snarkade för mycket så fick gå in och bädda upp golvet på toan. Gick inte att sova på flyget heller direkt.

Men nu är vi tillbaka på hotellet och fått rummet. Vi ha 4 sängar här inne så det är kanon! Problemet kommer bli snarkningarna..


Kommentera här: