Bra jobbat!

När jag vaknade och höll på att borsta tänderna såg jag att pappa hade plockat ner nästan hela staketet. Det visade sig att han har oljat plankorna och hade några stolpar kvar. Jag gick ut för att kolla vad han sysslade med. Det började regna så fick gå in igen men sen när det slutade så hjälpte jag pappa att olja in resten av stolparna. Gick faktiskt riktigt fort! 
 
Nu har jag precis kommit in igen för vi körde med högtryckstvätten på uteplatsen med. Det var rätt kul, det var riktigt smutsigt. Var kul när man såg hur rent det blev. Det är inte rent så, men det är inte svart längre;) 
 
Om en timme ska jag dra till gymmet och prova den där saken. Det ska tydligen vara som core, men jag har inte provat det heller så vet inte alls vad som väntar^^ Men en halvtimme ska jag nog klara av:) 
 
Nu är även hotel bokat natten till Eva Rydberg! Skönt att slippa köra fram och tillbaka samma dag. Jag jobbar morgon den dagen så vi är framme i Helsingborg ganska sent tror jag. Blir väl kanske att gå en runda och äta lite kanske. Ska bli skoj, älskar att bo på hotell!
 
Mellanmål!
Smothie med vaniljjoggi, vaniljglass, jordgubbar och passionfrukt! 

Kommentera här: