VARMT!!!

SItter på jobbet just nu och det är varmt! Har fläkten på ibland för att svalka så ofta som möjligt. Hade jag inte behövt jobba idag hade jag nog åkt iväg och badat. Och om ingen annan heller hade jobbat. Alla jobbar ju så blir svårt att kunna göra något.
 
Annelie kom förbi lite innan. Verkar som att hon kan hänga på på Karl-Oskar dagarna. Har planerat en hel helg med att umgås med så många som möligt eftersom det har blivit för lite av det nu under sommaren. Så då ska Annelie följa med mej ut och sen ska vi se ifall Robin kan också :)
 
Färgade håret igår också. Bilder kommer senare. Imon jobbar jag hela dagen så hoppas att det inte är lika varmt som idag. Ska inte ha någon dörr öppen då för det hjälper verkligen inte! På söndag ska jag kolla bil med Robin var det tänkt men verkar som hans brossa har en bil på jobbet vi kan kolla på så det bil intressant:)
 
Kör en bild på den finaste flickan på jorden! Min Liza, <3
 

Kommentera här: