London Shopping, del 2!!

Nu tar vi Boots!! Det var en affär jag gillade! Det är typ ett apotek eller något men dom säljer smink och skönhetsgrejer där. Var inne 2 eller 3 gånger där med. Första gången var vi tvugna att hitta ett nytt lås till min resväska då det andra gick i baklås eller något av någon konstig anledning. Så självklart blev dom blå med! 
 
Först ut är ett transparent puder från Rimmel. Tro det kostade 6 pund. Har lyckats slarva bort kvittot, hade det igår.
En mascara. 11 pund.
Antar att det är en primer. Kostade nog 5 pund. Eller om det var denna som va 6 och pudret 5.
Världssnygga ögonskuggor från Sleek. Testade några innan och OMG vad dom är starka färgerna! Kostade 8 pund. Tyvärr stämmer inte färgerna 100% med verkligheten.
Babylips. För ALLA pratar om dom på youtube. 3 pund.
Hänglåsen till min resväska. 5 pund.
Och sist har vi Batiste dry shampoo! Kostade mej 2.65 pund på rea. Ehm, hade på mej detta idag då jag inte ville tvätta håret innan gymmet. Asså det färgar av sig ordentligt. Så fort jag sprayat på det såg jag hur brun jag var i pannan. Tror till och med det var så på jobbet innan, fläckig typ. Men jag gillar att den ger färg, utväxten ser inte så illa ut då + att det ser fräschare ut! 
 

Kommentera här: