London Shopping, del 1!!

Nu kan jag äntligen lägga upp bilder på allt jag köpte i London! Tänkte göra olika delar, ett inlägg per affär typ.
Och vi börjar med: Primark

Det var en riktigt stor affär. Trodde dock att den skulle vara större och ha mer grejer. Dom ha sagt att den är 3 våningar, men det var inte skor eller kläder på den översta så det räknas inte. Var inne där 3 gånger blev det. Har precis gått ut när jag fick syn på en blå väska och gick in igen och köpte den;)
 
Mega stora solglasögon 3 pund.
 Läppstift krita 1 eller 1.5 pund.
Kajal blå och grön 1 pund.
Ögonbryns penna. 1 pund.
Kärringstrumpor. 1.5 pund. 
T-shirt till Robin 3 pund.
T-shirt till Robin. 3 pund.
T-shirt till Robin. 3 pund.
Hårmunk 1.5 pund.
Handsprit 0.6 pund.
Läppstift tuschpenna 1 eller 1.5 pund.
Kajal i vit och guld 1 pund.
Skittles! Smakade första gången igår, SÅ GODA!!!! Tror det var typ 3 pund för den påsen.
Universums skönaste morgonrock 10 pund.
Blå/mint väska 6 pund. Det var denna jag gick in en gång till för.
Svart väska 6 pund. Denna köpte jag först.
Gul skrynklig skjorta 10 pund.
Någon pad 1.5 pund.
Nagelfilar 1 pund.
Pyjamas 5 pund.
Linne 4 pund.
 

Kommentera här: