Flughelvete!!!

Var nästan omöjligt att sova idag ju. Flugorna skulle sitta i ansiktet hela tiden! Eftersom det var så varmt var man helt svettig när jag vaknade med så allt blev mycket värre.
 
Vid sex fick jag ge upp för då var maten klar. Sen när jag kom upp så såg jag att det satt typ 30 flugor i köket på väggarna och taket. Vi har aldrig haft många flugor innan, kanske ett par stycken. Men det här var extremt! Så slog ävl ihjäl typ 25 stycken sen hann jag inte med dom sista för skulle till jobbet. Mamma hade tydligen slagit ihjäl en massa innan hon åkte med.
 
Så vidrigt!!! Vart kommer dom från? Vi har liksom inte haft det öppet eller något innan men just idag hade vi hela planetens alla flugor tydligen. Utrota skiten!
 
 Detta är i alla fall min sista natt på en månad och det är så skönt! Imon ska vi in och städa och sen ska jag va med Robin. Hoppas det är super fint för då ska jag sitta ute och ta en cider! Nu när jag äntligen kan det i värmen;) Det har alltid varit as varmt när jag haft mina nätter så nu är det på tiden att jag få njuta av det lite på fritiden också!
 
Alltså MMMMMMMM så gott detta var !!!!
 

Kommentera här: