Sooooo tired

Har suttit i flera timmar och kollat flyg och hotell till London. Har skrivit detaljerat för att inte behöva gå in och kolla vad det var jag tänkte eller så. Så hoppas bara att vi kommer åka som tänkt, annars har jag slösat bort en hel dag till det här..

Var på gymmet också och träna ett nytt pass som är som Bodypump tydligen. Kändes väldigt bra tycker jag så ska fortsätta med det! :) Det kändes skönt att göra något bra och inte bara sitta framför datorn i 10 timmar. så i mon blir det ett pass till:)

Fick mail om att mina skor och böcker är påväg så jag hoppas att det hinner komma i mon så jag kan hämta ut det, för jag vet att det inte kommer komma ner i brevlådan. Ser fram emot det!:D

Nu ska jag faktiskt göra mej klar för att sova. Ska till coachen i mon som vanligt. Få se om man hittar några jobb att söka. Annars blir det att gå in på hemsidor och sitta där i evigheter och göra en ansökan som ändå inte kommer gå att skicka för det är fel filformat på CV:t. Blir att ta det lugnt sen till gymmet börjar och även efter gymmet sen för ska jobba på lördag!

Kommentera här: