På jobbet!

Ank pappa Robin.
 
Sitter på jobbet just nu. Känns som det var jättelänge sen jag jobbade på dagen, men det är det egentligen inte. Det är ännu längre sen jag jobbade natt. Men gillar när man ser solen gå upp och jag hinner även se den gå ner sen^^
 
Än så länge har tiden gått rätt fort faktiskt. Det går ju fortare när man gör något istället för att ligga hemma i sängen, vilket jag gör alldeles för ofta nu för tiden. Börja bli bättre på att gå till gymmet i alla fall, 3 gånger denna veckan och sen få vi se vad det finns för roliga pass nästa vecka:) Ska börja i Alvesta med, dom är på min gamla skola med dom passen så det är nära att gå dit, vilket är riktigt skönt.
 
10 timmar kvar av passet och jag känner på mej att det kommer gå fort. Har en del att fixa och tog med mej en bok ifall det blir jättelugnt. Sen blir det hem och tvätta av allt smink och åka till Robin. Nu när han börjat sin praktik igen kan vi nästan bara ses på helgerna.
 
Hör av mej om ett tag igen!
Eftersom jag är på jobbet blir det gamla bilder.
 

Kommentera här: