Oh eh oh

Är på Radix idag som vanligt. Min mobil har blivit helt dum i huvudet för mitt alarm ringer inte längre på onsdagar. Tror att det är 3 veckan i rad nu. Mamma får alltid komma in och väcka mej vid halv 8 för den inte ringer. Alla andra larm jag sätter ringer när dom ska, men inte detta. Dessutom så försvann det mesta av batteriet under natten med. Somnade med 2 gröna sträck, men vaknade blinkade rött och 8% kvar. Ska ta och köpa ett nytt batteri och se om det hjälper, vill inte behöva ladda den hela tiden för att vara säker på att det ska hålla natten ut.
 
Aja, efter detta ska vi till lägenheten och tvätta en massa. Tog med en bok så man har något kul att göra. Har läst ut 2 av 3 böcker i Crossfire serien. Rekommenderar den! Robins mamma ska låna dom när jag är klar, vilket jag kommer bli till helgen och då kan hon låna dom om on fortfarande vill. Senare ikväll kommer Janeth, vi ska se på Johan Glans nya film, World tour of Skandinavien.
 
Har hittat en snygg klänning jag vill ha på Robin och Simons student med, men vet inte om jag ska beställa den nu eller om jag ska vänta till det närmar sej istället. Kan ju hitta en som är snyggare då, eller billigare.
 
 

Kommentera här: