Godnatt!

Har inte skrivit på ett par dagar nu. Robin kom hit igår så myste med honom. Dammsög och tvättade lite igår med så hade inte någon tanke på bloggen alls. Och idag har det inte hänt så mycket. Jag och Robin har legat i sängen hela dagen och slappat och tittat på tv och bilar. Precis så en söndag ska vara! :) 
 
Vid 4 åkte jag och syrran till gymmet också. Det var nog det jobbigaste passet jag har varit med om tror jag. Det gjorde skit ont i knäna, men dom är dåliga så det var ignen bra träning för dom just nu. Sen när vi åkte hem kom vi till Lekarydsvägen, men bommarna var nere. Undrade lite om det var något strul med dom så jag ringde pappa men la på direkt för Linda sa att det kom ett tåg. Det gjorde det också, men bommarna kom inte upp och pappa ringde tillbaka sen och sa att dom har varit nere i ca 1 timme. Det var bara att vända och ställa bilen på skolan och sen gå hem och äta, duscha, byta kattsand, se på så ska det låta och tvätta och efter det så hämtade vi bilen. Då hade dom varit nere ytterligare en timme innan någon kom och försökte fixa dom. Efter ca 3-4 timmar tror jag från att dom gick ner så var det lugnt att köra igenom. 
 
Så händelserikt det är att bo vid en järnväg! ;) Har läst ut ELLE nu också så väntar in nästa nummer som borde komma om ett par veckor. Men nu ska jag lägga mej och sova tänkte jag, börjar bli trött. 
 

Kommentera här: