God morgon!

Ställde klockan på 8 idag. Tänkte att jag måste vända tillbaka dygnet lite och inte sova bort hela dagen. Dessutom kan man inte lägga sej i tid för att stiga upp tidigt i mon. Så även om det var segt att vakna så tidigt så var det bra:) 
 
Har däremot inte hunnit göra något annat än att äta frukost. Å andra sidan behöver jag inte göra något heller^^ Ska till gymmet sen vid 5 tiden. Ska prova ett nytt gruppträningspass som jag aldrig gjort innan. Det handlade i alla fall om stabilitet, balans och styrka så det känns bra! Vet inte om jag ska gå en runda med, beror på om det regnar eller inte. 
 
Blev inget prat om London igår med mamma, hon kom hem så sent och sa att det var bättre att ta det när man är klar i huvudet. Jag var klar i huvudet och ville boka men få vänta till ikväll eller i mon. I mon kommer hon hem ganska tidigt i alla fall. Ska åka med henne hem i mon vid 5 tiden. 
 
På lördag blir det jobb på hotellet med, längar! Det var länge sen jag jobbade nu så det ska bli riktigt kul. Blir ett långt pass men efter det tänkte jag åka till Robin eller åka och hämta honom, syrran behöver bilen då. 
 
Detta var när vi var i Turkiet i somras med Janeth. En otroligt varm och solig resa så vi låg på stranden varje dag i flera timmat. Janeth var den enda som fick en fin brun färg. Jag brände sönder mej första dagen typ och sen var det kört. Fick köpa solskyddsfaktor 50 till sist för kunde inte visa mej i solen annars. Var knallröd på vissa ställen och fick fullt med blosor över hela bröstkorgen, riktigt äckligt! Hade varit kul att åka iväg med Robin någonstans men han trivs bra här så det är bra man har kompisar som gärna ställer upp;) Detta var även min första resa utan mamma eller någon annan vuxen^^
Såhär snygg var jag! 
 
Tänk att få ta massa bilder i London...
 

Kommentera här: