8 januari 2014

Kom hem för en stund sen. Har varit hos jobbcoachen igen, lite småsegt. Sökte inga jobb idag, men kollade på olika kurser man kan gå på universitet i stan. Dom jag hittade var antingen 100% i Växjö eller distans så det var bra i alla fall. Men kan inte söka någon förren till våren. 
 
Kollar fortfarande på resor till London. Vill boka det nu så det är gjort så man kan gå och längta, men veta att man ska dit det datumet. Nu längtar jag bara men vet inte när jag kommer få åka. Mamma sa att vi skulle prata mer om det sen när vi kom hem. Så det blir när hon kommer hem för hon jobbar ännu. Hoppas hoppas!!!! 
 
Har även beställt lite böxker idag med. 3 nya blev det, varav en kommer jag inte läsa än på några år gissar jag på. Fotar dom när jag fått hem dom i nästa vecka, tror jag. Förhoppningsvis kommer mina skor, som jag beställde i torsdags, hit i veckan. Mycket skoj som väntar :) 
 
 
Nu ska jag ta och läsa lite. När jag läst ut denna boken kan jag äntligen börja på en annan serie och efter det kan jag börja läsa Harry Potter igen:)

Kommentera här: