29 januari 2014

Jajemen, det är onsdag igen. Är på Radix just nu och söker jobb, har hittat några stycken. Kanske inte söker alla idag, vi få se det. Sen när vi har slutat ska jag hämta mitt linne på Intersport som jag beställde som kom i måndags. Ska även hämta ut mina böcker som kom till ICA igår, jej! Samlar ju på Harry Potter böcker just nu. Vi har tidigare fått 2 på engelska i barnversionen av mamma så nu gör jag serien komplett! Har två kvar att beställa så är jag klar. Har även böckerna på svenska och vuxenversionen på engelska, hihi ^^
 
Skulle tränat idag med men blir inte det heller, men i mon bli det Zumba! Ska vara på Vida denna gången så det blir inte med hon vi brukar ha, tyvärr, men få bli på tisdag! Hade gärna velat va där igår men kände att det var bättre att vänta ett par dagar. Synd för älskar verkligen Zumba med henne, hon är grym! Även det gänget vi är på dansen är så förbannat härligt och roligt så man ser fram emot träningen för att få träffa dom bland annat! :)
 
Efter vi har ätit lite hemma så blir det pulka åk. Hoppas det går bra så inte stygnen flyger på alla håll ;)
 

Kommentera här: