Yummy!

Blev super sugen på smält choklad och jordgubbar nu. Måste äta det till helgen under antingen Let's dance eller Melodifestivalen, vi få se det:) På söndag har jag och Robin månadsdag med så kanske få göra något gott då? Det märker vi då. Men smält choklad och jordgubbar är så gott!!! Tyvärr har man aldrig tillräckligt med jordgubbar, vill alltid ha mer ;) Ska även göra min frysta cheescake en dag med!
Nu är det 1,5 timme kvar sen får vi äntligen sluta. Är redan hungrig. Åt ingen lunch innan jag kom hit utan fick bli två mackor. Blev INTE mätt på dom. Skulle gjort något mer också, men blev lite bråttom. Kom 10 min för sent eftersom jag pratade med hon från Dackegymnasterna och fick köra mamma till jobbet.
 
Ska se om jag hittar något jobb. Vill inte söka. Gillar det jag har + att jag ska söka utbildningar när det öppnar. Och det va väl typ 3 veckor kvar till dess.
 
Hittade en bild på bara pappa:) Här provar vi hur stativet till min kamera funkade.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: