Work out

Skulle ha kört SomaMove på Vida idag men min hals är inte okej ännu och det passet är extremt jobbigt så jag vill inte chansa. Har alltid fått höra att man inte ska träna om man är förkyld så därför avbokade jag det passet. Känner mej inte förkyld, men har ont i halsen och hosta lite ibland. Men Zumba kommer det bli i alla fall! Skit kul, körde ju inget förra veckan.
 
Har precis ätit frukost och tänkte läsa lite nu tror jag. Har inget att göra förrän Zumban så bara att hitta på vad som helst. Fundera på att sminka mej. Exprimentera lite med det när man inte har tidspress eller måste sminka sej. Blir det dåligt, bara att tvätta av skiten i så fall :) 
Invigde min nya träningstopp igår med. Väldigt nöjd med den faktiskt. Gillar att det är lite färg mot det svart, hatar att vara helt svart, ser så tråkigt ut. 
 

Kommentera här: