Var ett tag sen nu!

Såg att det var ett tag sen jag skrev nu, förlåt! Har faktiskt haft fullt upp varje dag och när jag är med Robin så bloggar jag inte. Tycker det känns oförskämt på något sätt. 
 
Igår skulle jag ta 7 tåget från Vislanda till Alvesta, gick inte så bra. Hoppade på fel tåg i stressen så hamnade i Diö istället. I vanliga fall när jag åker till Alvesta så tar jajg tåget mot Hässleholm för det stannar ju hemma. Men då är Vislanda hållplatsen efter Alvesta, vilket jag inte tänkte på förrän jag var hemma. Tåget därefter gick vid nio, allts¨ca 2 timmar efter jag åkte från Vislanda. Mamma skulle komma och hämta mej men Robin tyckte synd om mej så han och hans pappa kom och hämtade mej. Ni är underbara! <3 Mamma tyckte det var skönt med för det är rätt långt att köra från Alvesta.
 
Så nu ska jag komma på vad jag ska ge dom som tack för dom körde mej. 
 
 

Kommentera här: