Underkänd

Vi klarade inte uppgiften till första fältstudien. Rapporten blev inte godkänd och vi satt innan på lunchen och pratade om det och jag kände på mej då att vi inte skulle bli godkända, så jag hade rätt! Så vi ska försöka göra om den och komplettera det som behövdes på torsdag. Eftersom vi bara går en timme har vi tid på oss att sitta och göra klart den och förhoppningsvis blir den godkänd då.
 
Så nu har jag precis gjort klart uppgiften till torsdag. Ingen aning om den är rätt, tror inte det för jag svarade lite väl fort på den tror jag. Vet att jag borde skriva mer i alla fall men tänkte ta med datorn och anteckna under tiden sen. Men ville ha den klar så långt i alla fall så jag vet vad vi ska prata om på seminariet. Nu tänkte jag försöka göra klart forskningsuppgiften så den är klar och jag inte behöver tänka mer på den. Får inget möte med kriminalvården förrän efter nyår verkar det som så får försöka göra klart allt annat innan dess.
 
Eftersom vi åker till Tyskland vid 6 på morgonen (gäsp) så har jag ju hela bilfärden på mej att plugga med om det skulle behövas. Troligtvis kommer jag sova det mesta men ändå, någon gång är jag ju vaken så kan lika väl ha med mina böcker i fall att. 
 
Känner mej riktigt trött och har suttit här i ca 1.5 timmar tror jag. Bara att köra på! Detta var min lunch idag samt mat nu när jag kom hem :)
Hemmagjort "subway". Baguette med fajitas kryddad kyckling, gurka, guacamole och jordnötsås. Ser kanske inte så gott ut men det smakade väldigt bra! 
 

Kommentera här: