Trött i huvudet

Är så seg i huvudet alltså. Har suttit med fältstudierna hur länge som helst känns det som men det har vi nog inte gjort. Har skrivit in alla svaren i rapporten så har skickat de till dom andra så få vi se om dom tycker det verkar okej eller inte. Trodde vi var klara med rapporten efter det, nej. Hade en del kvar på diskussionen kvar så få sitta med det imon för jag ska nog gå och lägga mej tror jag.
 
Kanske ska skriva lite på min tenta uppgift vi få se, är verkligen trött. I mon vid 10 är det dags att byta däck också och detär nog på tiden. Ha sagt i typ 3 veckor att jag ska byta men har aldrig blivit av. Bli ju mörkt så snabbt och då vill inte jag ligga där ute i kylan. Annars blir dagen rätt lugn. Ska jobba  igen så kan göra klart så mycket som möjligt på jobbet förhoppningsvis annars få vi ta fältstudierna på måndag och så få jag göra klart forskningen en annan dag. 
 
Ska sova nu, ska bara lägga upp bilderna på väskorna mamma tog med hem från Kina. Godnatt! 
 

Kommentera här: