Tisdag!

Det första som slog mej när jag kom till jobbet var att min väska kändes lätt. Kom på att jag glömde maten hemma, så typiskt. Men får ta fruksot här för en gång skull då. Åt pizza innan jag körde hit så har ätit något i alla fall. Känns ju dumt om någon ska komma in med mat till mej vid denna tiden ju. Få hålla ut!
 
Idag var det träning på schemat. Först RPM sen CX och sist Zumba. Höll på att dö under RPM kändes det som för tog en Celcius innan till maten och drack dne rätt fort så hjärtat slog inte som det skulle och hade svårt att andas. Det hjälpte ju inte att min sport BH var för tajt heller. Är inte van vid koffein så det var nog ingen bra ide att dricka den så fort efter jag vaknade. Hade en med mej på jobbet igår och var liksom inte ens lite trött under passet så tänkte att jag ta den sista jag ha innan träningen såhåller jag hela natten med + att jag orkar kanske mer på gymmet. Det ska jag inte göra om.
 
Andningen känns konstig ännu men tror jag börjar bli förkyld för har hostat en hel del med. Ska ta en puff sen. Det är det som har hänt idag kan man säga. Duschade efter gymmet med så klart men inget annat. Har löst det här med fältstudierna i alla fall så kommer inte komma på gympan på torsdag då det var den snabbaste tiden hon kunde träffa oss. Ska sitta lite mer med det nu ikväll tänkte jag. Imon ska vi träffas och plugga tror jag. Det behövs. Gick skit bra när jag och Matilda satt på biblioteket och plugga en dag, tror nästan att vi skulle leta upp ett grupprum och sitta där oc plugga så länge vi kan. Hon ska troligtvis med på Zumban imon, om hon kom ihåg kläderna hemifrån ;)
 
Skriver mer sen, hoppas på att få igång internet på min egen dator igen.

Kommentera här: