Snön har äntligen kommit!

Vaknade i morse och kollade facebook lite för att vakna till i ögongen och såg att en från Växjö skrivit att det var snö där. Bad Robin dra upp rullgardinen och kolla om vi med hade snö och det hade vi:D Jag vill ha snö på Lucia, jul och nyår och än så länge finns hoppet kvar om att det ska vara snö på nyår! Så det var mysigt :) 
Första bilden är i morse när vi vaknade och den andra är runt 4 tiden.
Har varit i stan med mamma idag och jag tror att jag äntligen hittat mina drömskor! Hittade ju ett par svarta klackar på jobbet för länge sen och jag tror jag har hittat antingen dom eller lika dana så det köpte jag idag och sen var jag redo att åka hem^^ Köpte inget mer efter det heller förutom lite korv på Maxi. 
 
Efter vi kom hem har jag legat i sängen och hållt på att somna några gånger. Mamma läser igenom min tenta för att kolla lite stavfel, om jag håller mej till ämnet och lite sånt. Sen är den äntligen redo att skickas in och jag kan tänka på fältstudierna bara! 
 
Imon är det Nöjesnytt festen så kan inte plugga så mycket då heller, men jag har inget mer planerat till skolan börja så har tid på mej:) Få boka in en pulkaåknings kväll också om snön stannar kvar.
 

Kommentera här: