Redan halv 3!

Klockan är mycket. Första gången denna veckan jag känner så. Annars har jag altlid hunnit göra en massa och klockan är typ 3-5 och har inget att göra typ. 
 
Kom från stan för en liten stund sen. Var på möte med lärarna och det typ typ 20 min eller något så åkte till Grand efter det. Skulle äta lunch med mamma men hon var inte klar så kollade runt i butikerna. Hittade en liten svart väska jag ska ha till gymmet, ögonskuggaborste, vit kajal och H&M:s egna concealer. Få se ifall den är något att ha. Ska köpa Collection när vi är i London för har hört massa bra om den. Ska bara hitta någon i min färg:P 
 
Känns som jag ska somna nu eller något. Vet inte om jag ska vila lite eller om jag ska läsa. Har bokat in ett GRIT Cardio pass vid 19 som jag tänkte prova beroende på när Robin kommer. Kanske avbokar det och sticker ner till gymmet och träna där istället. Känner att jag vill svettas lite och bli lite varm. Var länge sen jag tränade med så kan behövas. 
 
Massa söta snökatter! 
 

Kommentera här: