Panda

Satt och skrev min lista med dricka jag kan tänka mej att köpa i Tyskland och sen frågade mamma om vi skulle gå en runda så det gjorde vi, va ute i en timme och kollade i fönstrena till de olika butikerna vi har här. Så kom hem för ca en timme sen också. Har skrivit klart listan med dricka med. Blir inte så mycket som jag trodde ändå, men lär gå på en del kan jag redan se. Men men, köpa ett lager så man har till alla fester och sådär:) 
 
Bytte även skal på mobilen till min panda. Har inte använt den på as länge så kände att det nog var dags för den nu. As smidigt att använda web-camen för att få bilder på sakerna. Eftersom jag inte har så mycket batteri (3 dagar sen den laddades) så funkar inte Dropbox och då är det extra smidigt att göra så här:) Dessutom hade jan kanske inte kunnat få en bild på skalet medan de sitter på heller ;) 
 
Tycker den är så söt! Nu ska jag borsta tänderna och sen blir det sängen. Är så trött så jag mår ialla känns det som:/
 

Kommentera här: