Min lilla Petter-Niklas

Har satt igång Bröstsim och gubbsjuka med Stefan och Krister för det finns typ ingenting kul på TV och har gjort lite fältstudier i ett par timmar nu. Det är en som har en hund i filmen som heter Petter-Niklas därav rubriken! 
 
Tror jag ska läsa lite ELLE nu. Läst ut 1 av 3 och har kommit en bit i nummer 2 så bara att fortsätta kämpa! Har sagt i flera dagar att jag ska plugga så jag kommer i fas, jag har ju haft väldigt mycket tid på mej ju så nu känner jag ändå att jag kommit så långt jag kan innan vi gjort någon intervju. Kom på att jag kanske ska läsa papprena vi fick till drogkunskapen. Vet inte om vi ska ha läst det till vi börjar eller hur det var tänkt mej läser jag det har jag i alla fall inte gjort för lite:)
 
Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag i alla fall så att det är gjort. Har inte tvättat håret sen jag färgade det i lördags så det är dags för det nu. Låter äckligt kanske men bruka försöka vänta lite längre när det är nyfärgat, tror typ att färgen stannar längre haha:P Linda gjorde god toast skagen med som vi fick smaka och jag vill bara ha mer!!!!
 
Tycker denna är så söt och sorglig på samma gång..
 

Kommentera här: