Lugn dag

Stack till gymmet och sen blev det hem och laga mat. Blev att hitta på något och det blev väl okej. Gillade inte champinjonerna men tomaten blev förvånansvärt god eftersom jag egentligen inte tycker om tomat.
 
Har precis duschat och ska nog snart ner i tvätten tänkte jag. Är svin trött men håret måste torka lite mer innan jag kan sova annars kan jag aldrig borsta ut det i mon. Ska även kolla igenom forskningen tänkte jag. Ska läsa Matildas också innan jag lägger mej tänkte jag. Eller gör jag det i mon i bilen kanske. Tror inte att jag är tillräckligt klar i huvudet för detta, ögonen går i kors. 
 
Fattar inte varför jag blev så trött nu. Mamma pratade innan och lite julklappar och jag tänkte att jag vet ju allt jag ska gå nu typ. Då sa hon att hon ha ju några som vi inte vet och jag sa: Jag hoppas det. Kom på i efterhand att det lät lite fel. Nej nu ska jag ner i tvätten sen blir det sängen! 
 
Fick hem ansiktsmaskerna jag beställde i veckan med, ska bli kul att se om dom funkar eller inte.
 

Kommentera här: