Kvällsmat/nattamat

Hade blivit mackor över sen innan eller något eller om dom gjorde dom endast till försäljning men det är bara en som köpt så tror det är sånt som blev över innan. Har själv tagit en för dom kommer slängas i mon om ingen vill ha inatt. Trodde det skulle vara många som ville ha efter att ha varit ute men verkar inte så. Men den var riktigt god, och stor! Åt inte upp hela kommer spricka då typ så sparade den till senare. Har med mej soppa med som jag tänkte ha inatt men det få bli senare. 
 
Blev hungrig för en stund sen och då passade det bra att ta en macka för annars hade jag inte klarat hela natten. Har köpt riskakor med så tog en innan, så gott! Det var evigheter sen jag åt riskakor alltså. Har tagit en för tänkte att det skulle räcka så länge men blev en macka med. Dom luktar så gott^^ Mamma hatar lukten av det och våra nudlar men jag fattar inte det, as gott!!!
 
Har skrivit på resultat delen i rapporten med, känns som det är fel för kan inte hitta en bra förklaring på vad det egentligen är. Men ska skicka till de andra i gruppen i mon när jag är vaken så dom inte vaknar typ 4 inatt för det plingar i mobilen, lite elakt kanske. Så när jag vaknat i mon skickar jag över det och så få dom säga om det är bra eller om det ska ändras och sen är det bara power pointen kvar och så ska vi träffas och öva på måndag. Det känns äntligen som vi kommer hinna. Känner mej dock tveksam till om vi blir godkända eftrsom vi inte riktigt fattar rapporten...
 

Kommentera här: