Kvällsmat

Kom hem från Robin typ vid 6 tiden. Har sovit hos honom sen i fredags så kändes skönt att komma hem ganska tidigt i alla fall. I fredags jobbade jag ju till 23 och sen åkte jag till Robin och vi la oss ganska så direkt faktiskt. Igår så var det nämligen Robins jobbs julfest. Det var trevligt, men maten var kass faktiskt. Och eftersom vi drack så sov jag hos honom till idag för kunde ju inte köra hem direkt. 
 
Så har kollat på tv och druckit glögg med pappa sen jag kom hem. Duschade gjorde jag med och känner mej mycket fräschare och luktar gott nu efter att ha smörjt in mej med VS Angels only body lotion. Ska strax gå och lägga mej också. Skolan börja vid 9.15 i mon så måste upp vid 7 tiden. Har gjort lite kvällsmat som jag nyss åt upp också, blev rätt gott. Robin är ju min mästerkock när han är full, det är då han får sin inspiration och det verka va då han vill laga mat. 
 
Detta blev inte lika bra men det blev gott ändå:) Nu dör min dator snart så får sluta skriva, laddar den i skolan i mon istället. Godnatt! 
 

Kommentera här: