Julfirande med jobbet - super trevlig kväll

Vaknade idag först vid lite i 8 tror jag det var men somnade om och vaknade vid 10 tiden tror jag det var och var rätt så trött. Robin sov vidare till 11 tiden sen ville jag att han skulle hålla sig vaken för annars hade jag ju ingen att prata med. Han var faktiskt kvar här till jag skulle åka till stan för att gå på julbord med jobbet, på jobbet ^^
Robin tramsade i bakgrunden.
Syrran och jag pkte vid lite efter halv 6 till hotellet. Hon började jobba vid 6 och julfiradet började samma tid så hon var snäll som lät mej åka med. Det stog nämligen på pappret att det skulle bjudas på gott till maten så kände att det var bättre att åka in med henne och kanske åka med mamma hem eller ta bussen. Så mamma var snäll och hämtade mej. Har precis tvättat av sminket och borstat tänderna så är redo för sängen! Kom hem för kanske 30 min sen då, knappt. 
Det var faktiskt väldigt kul på julbordet måste jag säga. Var inte så taggad på det först eftersom jag fick ont i huvhudet och var så trött (Robin sa till mej igår att han trodde jag hade feber) men det var ritktigt kul! Satt och pratade med några i städet och dom är underbara! Så snälla och roliga så det finns inte alltså :) Måste nog säga att det är världens bästa arbetsplats!:) Så vi drack lite cider just då när mamma kom och pratade lite. Fick även en julklapp i år! :D Fick en gjutjärns gryta (hur det nu stavas) men det var en annan som gärna ville ha den (hon ville göra stek) så vi bytte så jag fick en toast maskin istället!:D Passade mej så mycket bättre då det är min typ av matlagning ;)
 
Nu ska jag lägga mej! Lakanen är bytta till mer juliga och julpyjamasen är på! 
 

Kommentera här: