God middag!

Klockan ringde vid 9 men znoosade i 20 min innan jag startade TV:n för att vakna till lite mer. Åt frukost runt halv 11 och för en liten stund sen smakade jag min cheese cake. Mums! Men börjar bli hungrig igen... Sa till mamma igår, tror jag det var, att det spelar ingen roll hur mycket frukost jag äter för efter en timme eller två är jag svin hungrig igen. Konstigt. 
 
Så kanske ska fixa till något litet?:) Vid 6 tiden ikväll ska jag och pappa äta lyxmat! Eller för mig är det lyxigt då det innehåller bearnaise och rödvinssås! Ska bli mumsigt! Lunchen blir torligtvis hamburgare för det var mamma sugen på och måste erkänna att det låter riktigt gott! Pappa har gjort massa mackor med så vi klara oss hela kvällen sen utan att behöva fixa mat sa han, smart haha:) Nu ska jag plugga...
 
Gott nytt år förresten! Kommer ett inlägg vid 12 slaget sen med, om jag är vaken:P
Mycket fin bild på mina tår med haha. Men det är samma sorts nagellack på tår (rosa) och fingrar (blå) men olika färger. Mycket nöjd med dom faktiskt, typ 10:- i Ullared! 
 

Kommentera här: