Dags för jobb igen!

Skippade skolan idag och åkte hem och sov och tur var nog det för det va länge sen jag somnade så fort^^ Har kommit på att jag inte bytt till vinterdeck ännu heller så får göra det när jag kommer hem sen tror jag. Vill inte bli stoppad! Det är inte vinterväglag heller tror jag så det är inte kris på så vis, men vem vet, kanske snöar sönder under natten och då måste dom va på!
 
Slapp skrapa rutan idag innan jag körde. Linda hade köpt McDonalds mat till mej när jag kom till jobebt med så har precis ätit upp det. Mår inte så bra efter det kan jag säga. Men har man bara ätit lite philadelphia ed sweet chili sås och nachos till på hela dagen så är det inte så konstigt. Har inte varit vaken så länge i för sej, mamma väkte mej vid 7 tiden.
 
Har kollat på allt mamma köpte med och det var bra inköp! Fick bland annat en julkalender vilket är as bra då jag glömt köpa en^^ Så öppnade den innan jag åkte hit:)

Kommentera här: