Ändringar

Igår fick jag för mej att jag ville möblera om mitt rum. Så efter jag och Robin va i stan och köpt klart alla julklappar så hjälpte han mej med iden. Än så länge är jag så nöjd det går. Är lite dumt i hörnet bara.
Det är lite tight med platsi hörnet och väldigt öppet i mitten av rummet nu istället men tror det blir rätt bra! Så nu måste jag rensa på både mitt skrivbord och soff bordet. Skrivbordets placering är jag däremot jättenöjd med för då kan jag plugga med utsikt istället för en vägg! Inte den finaste utsikten just nu kanske men när snön kommer och när det är sommar blir det nog rätt fint att sitta och titta ut! :)
 
Nu ska jag snart klä på mej och äta frukost, idag blir det pepparkaksbak hos mormor! Vet inte om jag ska ta med lite skolsaker eller om jag ska ta med en tidning istället. Hmm, få tänka på det. Kanske kan ta både och eftersom jag ändå inte behöver datorn just nu. Aja, vi hörs nog hos mormor! :)
 

Kommentera här: