Work

Förstår inte varför jag inleder nästan alla mina inlägg med att jag är på jobbet. Men så är det, på jobbet idag med! Sov till sex ungefär för ville verkligen sova ut lite så jag sov 10 timmar typ. Sen har jag bara ätit och slappat till det var dags att åka till jobbet. Trodde syrran var hemma men vid 11 tiden kom hon in här för hon hade tydligen fått jobba över. Så har haft sällskap här och det var riktigt trevligt!
 
Gillar att ha någon att prata med ibland:) Inatt blir det nog lugnt, inte så mycket att göra. På passet i mon tänkte jag fixa naglarna igen. Måste klippa dom för nu har jag problem igen med att skriva på datorn. Så kommer köra på blått och lila som jag haft förr. Hittar inte en bild på bara naglarnac här så fick bli denna, man ser ändå hur dom ska vara. Så deet är glitter på dom också, precis som jag vill ha det!
 
Imon har jag bokat in gymmet. Först CXWORX i 30 min och sen en timme Zumba också. Efter det blir det att jobba igen. Nej, nu ska jag boka bord på 4 krogar till mammas födelsedag. Hörs kanske igen!
 
 

Kommentera här: