Sorry

Blir ingen uppdatering om gårdagen idag. Har haft fullt upp med att leta böcker till skolan. Visste inte att jag hade fått papper om kurslitteraturen så tur att Linda kollade igenom mina papper! Så i mon ska jag beställa dom, orkar inte ikväll faktiskt. Ska ner och hämta min tvätt och sen ska jag lägga mej. Ska upp vid 5 i mon så behöver sova snart.

Så i mon efter jobbet ska jag skriva ut en jädra massa papper med mamma för allt gick inte att beställa utan det var PDF filer. Och när jag kommer hem ska jag beställa alla andra böcker som jag lyckats få tag i. Kanske att jag hinner skriva om dagen då annars bli det kanske efter Zumban på kvällen. I och för sej, jag har inga nya bilder från den dagen så kan kanske skriva på jobbet om jag har tid.

Fullt upp i mon som sagt men det ska bli skoj! Just nu är det viktiga att jag får tag i alla böcker som behövs och vem vet hur lång tid det tar. Aja, vi hörs i mon! Godnatt :)

Kommentera här: