Missat samtal

Jag hade ett missat samtal från Dacke såg jag när jag kom tillbaka från köket. Öven om jag hae varit här kunde jag inte svarat så spelar ingen roll så. Men undrar mest vad dom ville. Kanske ska skicka ett mail till dom? Är det ändringar i våran gympagrupp eller vad händer? Ska kolla med syrran sen också om hon fått något samtal. Dom ringde bara en gång så var nog inte så viktigt.
 
Men i alla fall. Börjar bli lite hungrig nus å funderar på att äta faktiskt. Har varit inne på Aftonbladet och läst lite med. Har läst alla bloggar jag bruka läsa när jag har tid över så kände att lite viktig information kunde vara intressant också! Jaa, nu har halva passet gått så det går undan faktiskt. Ska äta lite och göra lite korsord mellan uppgifterna. Vi hörs senare!
 
Jag lyckades göra något med datorn nu så kan inte komma åt knappen till att komma till att välja bilder så få bli utan denna gången. Tror det hängde sej lite för nu ser jag inte vad jag skriver i halva högra kanten så blir det stavfel och skit är det därför.

Kommentera här: