Hård natt

robin och jag blev väckta av mamma vid 3 tiden igår och då gjorde vi oss lite iordning och sen åkte vi till Vislanda och åt frukost. Sen körde han mej till mormor så var där en timme typ sen fick Linda köra mej till Robin för hon skulle hem och sova.

När jag kom till Robin pratade jag lite med hans mamma och gosade med hundarna. Hans bror och tjej var där och dom ha också en hund och dom är så mysigt. Vi har knappt träffats men hon vill ändå pussas och mysa:) Sen stack vi till Robins kompis och drack lite och sen drog vi til hotellet i Vislanda för det var vägskälsdans där.

Det var faktiskt roligt och det var många där, men kan vara för att det aldrig händer något där annars^^ Så vid halv 4 gick vi väl och la oss sen. Så jag är lite trött just nu för hade gärna sovit mer eller åkt och badat. Vi vaknade vid 11 så hann va där typ 2 timmar för dom körde hem mej vid lit i 1 så skulle dom bada då.

Dessutom måste syrran och jag städa ikväll efter jag slutat jobbet så kommer inte vara hemma förrän typ 2 tiden inatt också. Kommer bli såååå segt. Men jobbar natt i mon så kan sova länge:)

Kommentera här: