Godnatt

Slutade jobbet för 2 timmar sen och nu ska jag sova! Har suttit och pratat en massa med mamma om allt och inget och sen om politiken. Snart röstning och jag vet fortfarande inte vad jag ska rösta på. Få läsa på lite innan det är dags tror jag. Eller få det bli något i sista stund typ. Hatat politik, skapar bara ovänner och hat just nu känns det som.Aja, fick veta att Robin ska tatuera sej i mon. Är skit nervös. Va inte det när linda skulle göra det men nu när han ska det så bli jag nervös. Jag kommer inte va där av den anledningen att han sa att jag inte fick det. Detta sa han när han berättade att han skulle tatuera sej, men nu när jag sagt det till honom igen så minns han inte att han sagt det. Men kommer ändå inte va med :) Han få skicka bild på den när den är klar istället. Det är rätt tråkigt att sitta där faktiskt. Man ha ju inget att göra liksom, bara glo typ. Jag tror att någon av hans föräldrar ska va med där, dom känner killen eftersom dom gjort alla sina där också och minns jag inte fel skulle nog någon av dom tatuera sej med? Nu blev det massa strunt skrivet här känner jag. I mon ska jag själv åka och kolla böcker till skolan som jag eventuellt ska köpa och så ska jag köra två pass på gymmet också. Det blir nog en skön dag:) Ska sova länge! Klockan står på 11 så jag tänker sova till dess;) Även om jag sov 12 timmar till idag så känns det som jag behöver 12 timmar till.
 

Kommentera här: