Godmorgon/eftermiddag

Vaknade vid 12 av att klockan ringde, skönt! När jag drog upp rullgardinen såg jag att det var jätte fint väder ute och tänkte att jag skulle ut och sätta mej lite. Nu ösregnar det.. Deprimerande!!! Men jag säger som jag sagt innan (kanske inte här) jag är så glad att vi bokade resan till Gran Canaria så jag får lite sommar och semester också! Måste bara ta ledigt från skolan och gympan den veckan.

Mina planer just nu är att ta det lugnt. Ska köra pappa vid lite efter 2 och sen har jag inte träning förrän vid 6 tiden. Kanske att jag åker in till stan och beställer bilder och hälsa på Robin hos tatueraren. Onödigt med bensin, men kommer aldrig bli av annars. Så vi få se ifall jag åker in en sväng. Ska kolla med honom först om han vill att jag ska komma förbi. Vi ska på bio imon så kommer se tatueringen då om inte annat.

Vi hörs sen!

Kommentera här: