Dåligt med bilder

Märker att det är lite dåligt me bilder på den här bloggen just nu. Men är jag inte på jobbet så sover jag eller är med Robin typ så har inte så mycket nya bilder direkt. Det kommer nog bli mer uppdatering nu när skolan börjar med för då händer det lite mer i mitt liv som jag kan skriva om. Jobbet är liksom inget jag kan skriva så mycket om här eftersom vi inte får prata om våra gäster eller liknande med andra människor. Så därför kan det bli lite mer bloggande sen när skolan kommit igång. Då allt är nytt och spännande så det blir nog bra:)
 
Har jobbat ca 1 timme nu när inlägget kommer upp så det är 7 kvar innan jag ska hem och sova. Denna timme har gått rätt snabbt ändå, vilket det inte brukar göra. Skulle bytt lakan idag, men orkade verkligen inte göra det. Eftersom jag har 6 kuddar kör jag så att jag tättar örngotten så jag kan använda några av dom igen. Har inte så många i samma färg att jag kan byta helt. Låter fattigt inser jag nu, men kan inte köpa 6 örngott i rött, blått, grått, svart och så vidare. Känns onödigt. Varför skriver jag ens detta? Aja, ska byt en dag när jag känner att jag har tid att vänta typ 5 timmar på att kunna sätta på nya lakan.
En sån säng hade varit mysigt! Syrrans säng med mina älsklinar i! <3
 
 

Kommentera här: