15 augusti

Sov till ca tjugo i 3 idag för jag skulle till Robin och fira hans lillebror. Visste nämligen att jag inte skulle hinna sova något innan det var dags att åka så har sovit ca 14 timmar nu. Det behövdes kan jag säga. Så skönt att få sova ut en dag och inte behöva tänka på att ställa klockan. Annars har jag fått vakna en viss tid för jag ska träna eller det är uppvisninge eller liknande. Nu var det bara, sov så länge du vill liksom. Så det var välbehövt. Det kan vara bra att vara uppvilad med för i mon kommer jag inte sova så mycket heller. Upp vid 2 tror jag jag satte klockan på för vid lite i3 ska vi vara i byn och dansa Zumba och sen kör vi igen vid 5. Så blir att hem och sova med en gång efter det så jag hinner sova lite igen innan det är dags att åka till jobbet vid 7 igen. Kommer bli en seg natt i mon då eftersom jag börjar tidigare än vanligt.
 
Åkte som sagt till Robin idag så va där innan 6 för att fira hans lillebror. Hans släkt var där med, några hade redan kommit. Det var väldigt trevligt att se alla för det händer inte så ofta. Har sagt till dom om öppet hus för Zumban om dom vill testa på. Hans småkusiner håller på med dans tydligen så tyckte verkligen dom skulle testa Zumba kids. Det verkar väl som dom kommer göra det! :) Sen slappade vi lite och sen vid tio så åkte jag hit.
 
Så gott!!
 
 

Kommentera här: