Vad händer idag då?

Det enda som är planerat är genrep med Dacke vid 5 och sen ska vi köra Zumba efter 7 i Alvesta. Det är det enda som är planerat. Vet inte om jag ska ut och sätta mej i solen lite och läsa eller om jag ska vara inne och läsa lite. 
 
Vi ska vara på Teleborg vid 5 så om vi hinner kan vi kanske åka in och gå runt sjön innan dess. Det är rätt skönt att gå runt den faktiskt. Det är lagom långt och som jag skrev i ett annat inlägg så är det så olika väder runt sjön. Ska kolla med syrran när hon är tillbaka från mötet och sen messa Janeth! 
 
Ska bli kul med genrep faktiskt. Jag missade samträningsdagen de hade för jag jobbade den helgen så det var lite tråkigt. Visst var det kul att jobba, älskar ju stället, men hade varit kul att se barnen i en annan miljö. Så detta ska bli skoj! Sedan på söndag är det Karl-Oskar uppvisningen i Växjö. Det ska bli en upplevelse för jag har jobbat natt på lördagen så får ca 4 timmar sömn ;)
 
Men det ska bli kul! Nu är det inte mycket kvar innan det är dags för våravslutningen.
Vi tar en solbild på Göran igen! 
 

Kommentera här: