Underbara dag!

Syrran och jag tänkte sticka till gymmet idag, men jag tyckte vi kunde hoppa det och sitta ute i solen istället. Så vi gjorde det och solade och jag läste lite med. Göran var ute med oss igen också, asså gud vad han älskar att få gosa i gräset! Så söt är han. Sen kom vaktmästaren med en liten traktor eller något och då blev han rädd och sprang in och kom inte ut igen. 
 
Om ca 30 min ska jag åka till stan. Det är personalmöte vid 14.00 och efter det åker jag till Robin:) Tänkte köra på kjol men vet inte hur kallt det kommer bli sen. Få väl packa med mjukisbyxor och tjocktröjor. Nu ska jag fixa klart sminket så man se lite anständig ut. Har bara hunnit med ögonbrynen och det blir inte så snyggt att bara ha dom målade. Lite mascara och eyeliner så blir det nog okej.
 

Kommentera här: