Sol!

Vaknade och när jag tog upp rullgardinerna kände jag bara: SOMMAR!!!! Har precis ätit frukost, mamma stekte lite påskskinka. Det är så mycket godare än vanlig skinka. Så nu tänkte jag boka in ett Zumba pass till halv 4. Syrran blev inringd på jobb så kan inte jobba som tänkt så då passa jag på att få dansa lite ;) 
 
Linda sa igår att hon blev sugen på att lära sig bugga. Håller med, jag tyckte det var riktigt kul när vi hade buggen i nian. Det var ju ingen riktig bugg men grundstegen var det i alla fall. Och inte för att skryta men jag va rätt grym ;)
 
Jag tror faktiskt att jag ska ner till soldäcket (stavning?) och läsa lite i solen. Gjorde det i förrgår med mamma och det var riktigt skönt, lite för varmt mot slutet. Igår satt jag och Robin ute i solen och åt frukost också, det var mysigt! Ska byta om nu och gå ner dit. Ser på mina naglar med att jag borde klippa dom lite. 
Dom ser inte så långa ut på bilden men dom är mycket längre. Viks typ så fort jag nuddar något, gör svin ont.

Kommentera här: