Saturday

Yes, it is saturday, and i'm at work. Slutar om ca 2 timmar och det ska bli skönt att åka hem och sova! Har tittat på Let's dance och inför Eurovision i några timmar nu. Gillar inte att städa och plocka innan frukost personalen kommer. Det blir så dumt om jag är och springer och sen kommer dom och jag missar det. Måste ju ha koll på att dom kommer i tid, annars blir det ju ingen frukost till gästerna.
 
Men nu har frukostpersonalen varit här en stund och jag har dammsugit. Så nu tänkte jag att jag skulle gå och torka lite överrallt. Ska hämta lite glas med men tänkte göra det innan jag går istället för har lite disk som jag ska ta med mej ut då.
 
Känner mej rätt trött just nu också. Ett tag är man så trött att det känns som man ska somna, men sen går det över. Men nu har det kommit tillbaka igen. Igår när jag slutade stannade jag typ en halvtimme och pratade med morgonpersonalen och sen följde jag med pappa och handlade. Men när jag kom hem somnade jag ganska snabbt. Vaknade vid 1 ungefär för att gå på toa och sen vaknade jag igen vid 20 i 6. Det var rätt skönt faktiskt. Hoppas på att sova lika länge idag!
 
Min näsa är SÅ TORR med! Har typ fått ett sår långt in och det svider ibland och känns skit stelt. Såg innan att jag var väldigt röd där och tänkte att jag skulle ta lite Nosoil. Det gick inte att trycka ner saken på oljan alltså. Tryckte så mycket jag kunde men det bara rann ut en liten droppe och till sist vad jag helt kladdig om fingrarna. Måste köpa ett nytt.
 
Gillar att blogga om natten. Man skriver så mycket om ingenting och man sitter och funderar på allt möjligt att skriva. Och i detta inlägget kom jag på olika saker att skriva efter hand. Börja med att det är lördag och sluta med att jag gnäller på min näsa. Undra vad det kan bli för inlägg i mon? Om jag lyckas med min scrapbook så kommer det kanske bilder på det! Nu säger jag godnatt för jag kommer inte skriva mer idag (för mej är det fredag ännu) utan det kommer inatt!
Vill hem och mysa med mina småfisar! <3

Kommentera här: